Interview s @michal.drienik


Ahojte, a vitajte pri druhom rozhovore. Tentokrát som mal tú česť s Michalom Drienikom, ktorý je človek ktorého veľmi obdivujem. Spisovateľ, osobný tréner vo fitku, tréner osobnostného rozvoja a motivačný rečník. Nepochybujem o tom, že je to správne pomenovanie. Cez svoje videá a knihy dodáva obrovskú dávku inšpirácie.

Michalov príbeh je pre mňa aj dôkazom toho, že sa sny skutočne plnia. Opakujem to často a opakujem to rád.

Michala Drienika môžete okrem jeho dvoch kníh poznať aj z Instagramu a videí na YouTube ale viete, aké je jeho najobľúbenejšie miesto?

Keď existuje recept na úspech, Michal ho určite pozná. Platí pre každého? Čo sa skrýva za tým tajomstvom?

V tejto chvíli ani ja ešte neviem akým smerom sa bude uberať náš rozhovor ale veľmi sa naň teším. Tak sa, prosím, pohodlne uvelebte, a poďme sa spoločne pozrieť na to, či nám Michal prezradí jeho tajomstvo úspechu :)


....


1. Michal, chcem sa ťa spýtať veľa vecí ale začnem tou otázkou, ktorá mi práve prebleskla hlavou. Ktoré tri veci by si najradšej mal so sebou keby že si sám na opustenom ostrove a prečo?

Keďže sú to veci a nie ľudia, tak by som chcel mať určite čo najväčšiu knihu o prežití.
Zbraň.
Kresadlo.

Nejdem písať, že jednou z vecí by bola helikoptéra, nech ej to trochu reálne haha.
Dôvody sú snáď očividné :)



2. Predstav si, len na chvíľu, že sa môžeš stať duchom a máš na výber z týchto možností... Chcel by si radšej vedieť prechádzať cez stenu alebo vedieť premiestňovať veci?

Premiestňovať veci jednoznačne.



3. Prezradíš nám aké je tvoje najobľúbenejšie miesto?

Fyzické miesto momentálne Kanárske ostrovy, ale nosím v srdci lásku k celej zemi a milujem sa pri meditácii ponoriť do seba.


4. Kanárske ostrovy sú nádherné. Poznám ich z fotografií :D Michal, je pravda, že si si svoj život vysníval, nevzdal si sa a dnes žiješ život, ktorý si chcel? Prosím ťa, povieš nám príbeh ako sa to stalo?
Osobne poznám dosť ľudí, ktorí postupne rezignujú keď po pár nociach nevidia výsledky, ktoré čakajú a aj napriek tomu, že chápu ako dôležité je vytrvať. Ty si sa nevzdal ale nebola to vždy prechádzka ružovou záhradou. Aká bola tvoja cesta? Tiež si sa niekedy bil s predstavou, že by si prestal so všetkým snažením?

Život je stály vývoj a teda nemôžem tvrdiť, že žijem život presne podľa svojich predstáv. Vždy sa chceme posúvať a niekam napredovať. Človek je večne nespokojný tvor.
Ale áno. môžem úprimne povedať, že je práve teraz môj život taký, aký som si dávnejšie predstavoval. Srandovné na tom je to, že ma niektoré momentálne okolnosti už nudia a príde mi až vtipné, že som kedysi o ne dokázal "prosiť" nebesá. Budujem seba, budujem svoju tvorbu, kariéru a tým budujem aj svoje okolie. Už dávno som pochopil, že musím naozaj spraviť ten prvý podstatný krok a kráčať, kráčať a ďalej kráčať. Nevzdávať sa a nezastavovať. Taktiež som si všimol, že ma niektoré nezdary a "neúspechy" naozaj iba testujú a posúvajú ďalej. Usmerňujú, zoceľujú ma a potom prichádza vždy nejaká "odmena". Používam úvodzovky, pretože naozaj nerád škatuľkujem veci na dobré a zlé.
Začínal som od nuly, bez peňazí a akéjkoľvek slávy, či povedomia medzi ľuďmi. Nikdy som si neplatil promo a ani ma nikto verejne nepropagoval. A som tu, sleduje ma 25 tisíc ľudí, mám vydané dve knihy, som úspšený kouč a tréner a máme spolu s partnerkou prosperujúci eshop.
Ako rapuje Spirit "Nepripadalo by ti to také úžasné, keby si vedel koľko som sa nadrel."
Treba mať víziu a ísť si za ňou. Ale pozor! Žiadne tvrdé a nepríjemné pracovanie.
Áno, pracujem veľa, niekedy asi až veľmi veľa, ale nikdy by som to nenazval tvrdou a nepríjemnou drinou, pretože mňa moje projekty a činnosti napĺňajú. Večer som unavený fyzicky, ale duša mi spieva.

- Nastaviť si ciele

- Správne myslieť

- Pracovať

- Vytrvať



5. Síce ťa veľa ľudí pozná ale musím dodať pre všetkých, ktorí tú možnosť ešte nemali, že sa venuješ osobnému rozvoju. Tak ako fyzicky, tak aj duševne. Viem, že som to už spomenul ale mňa veľmi zaujíma – asi to bude náročné rozhodnutie – čo máš radšej? Čas strávený v posilňovni alebo čas ktorý tráviš pri meditácii?

Ako kedy, celé sú to obdobia. Niekedy si deriem a zdokonaľujem telo viacej s činkami, boxom a v práci s vlastným telom.
Inokedy mám obdobia, kedy uberám z fyzickej práce na sebe samom a ponáram sa do seba.
Zase sa to otočí a prichádza obdobie, kedy viacej čítam a študujem,
Je veľmi dôležité vedieť rozlíšiť to, čo si bytie pýta a počúvnuť to.
Nedokážem sa rozhodnúť, pretože bez jedného nie je druhé.



6. Niektorí vravia, že by sa o svojich snoch nemalo rozprávať. Druhí, že je úplne jedno či o nich hovoríme alebo si ich nechávame pre seba. Ako sa k tomu staviaš ty?

Moje sny rozprávam iba ľuďom o ktorých som si istý, že by ma v tom podporili.
Môžeme si budovať pozitívny mindset šesť týždňov a v jednej vete nás vie niekto skopnúť úplne na začiatok. Hlavne v obdobiach ,kedy ešte len zasievam prvé semienka úspechu.



7. Hovorievaš o zákone príťažlivosti. To je téma, ktorá zaujíma množstvo ľudí ale my tu o ňom budeme hovoriť len stručne. Podľa mňa ho pozná nejeden čitateľ a ak sa o ňom niekto chce dozvedieť viac, na tvojom youtube kanále nájde množstvo videí. Čo mi však vŕta hlavou je... Ak niekomu povieš o svojich cieľoch a ten dotyčný ti to skutočne nepraje... môže zákon príťažlivosti využiť takým spôsobom, že sa mu podarí pritiahnuť tvoj neúspech?

Práve že tá osoba vkladá energiu do tvojho sna ešte viacej. Mnohé užitočné informácie nájdeme v knihách od fyzika Vadima Zelanda, kde vlastne váš sen môžete pochopiť ako nejaké kyvadlo a je v podstate jedno, či do neho niekto hodí z pozitívnej alebo negatívnej strany.
Ale ak vás názor človeka ovplyvní a vám to rozhodí váš mindset, tak ste mimo kurz.



8. Pamätáš si ako si sa cítil, keď si prvýkrát na vlastné oči videl, že to, čomu si veril, to, o čom si čítal a čomu si venoval svoj čas naozaj funguje? Čo bola prvá vec, ktorú si si k sebe vedome „pritiahol“?

To si naozaj nepamätám, ale na mňa zapôsobil dar 1000€ od neznámej ženy, ktorá chcela podporiť finančne moju tvorbu. Asi týždeň na to, ako som si vizualizoval dar 1000€ na kúpu techniky pre natáčanie.



9. To je úžasné. Možno niektorých čitateľov zaujíma ako si k sebe pritiahnuť to, po čom túžia. Nie je to len o snívaní. Treba do toho vynaložiť aj úsilie. Nejakú akciu, ktorá vyvolá reakciu. Vo svojich videách poslucháčov sprevádzaš týmito krokmi ale opíšeš aspoň stručný návod alebo zopár rád aj čitateľom, ktorí nám venujú čas a čítajú náš rozhovor? :)

Samozrejme si nestačí iba predstavovať krásny život, nové auto, úspech, zdravie a ďalej sedieť na gauči a tlačiť pred telkou do brucha čipsy pri pozeraní televíznych novín. Treba reálne vstať a niečo spraviť.
Čo urobiť? To už napadne každého to, čo má spraviť. Vidíme väčšinou len prvý schodík a bojíme sa naň vystúpiť, pretože nevieme, čo bude ďalej. Avšak prekonanie strachu a vykročenie po schodoch nám odhalí nádherné možnosti, o ktorých sme dovtedy ani len netušili.




10. Michal, mám pre teba poslednú otázku. Teda... Aspoň pre dnešný rozhovor. Čo si na živote najviac vážiš?

Život samotný.


...

Ďakujem ti Michal, že si si našiel čas na náš rozhovor. Som ti zaň vďačný. Pre mňa to bol zážitok pretože si na youtube jeden z mála ľudí ktorých videá pozerám a na tie tvoje hľadím asi od doby kedy si nemal desaťtisíc odberateľov a som rád, že toto číslo stále narastá.

Prajem ti to. Nech sa ti darí a veľa dôvodov na úsmev pretože je vzácny, a u každého jedinečný a krásny.

Ďakujem aj vám, drahí čitatelia. Síce píšem knihy ale len ťažko sa mi hľadajú slová vďaky lebo akosi cítim, že je ďakujem primálo. Skutočne pre mňa znamenáte veľa.

Ste úžasní a prajem vám veľa smiechu a splnených snov :)






ĎAKUJEM

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Interview s @mattias.art_tattoostudio

Interview s @alwe_brh

Interview s @deal.with.nature_romi.elischer