Interview s @michaelabooks



Ahojte. Nepatrím medzi ľudí, ktorí odjakživa milujú sociálne siete. Instagram si všímam len od apríla tohto roka. Som skutočný amatér v komunikácii cez tieto portály ale všimol som si, že je tu množstvo veľkých osobností. Nemyslím len osobnosti, ktoré sú mediálne známe. Vídam tu zaujímavých ľudí z rôznych odvetví.

Práve čítate môj prvý blog a prvý pokus o rozhovor v ktorom hrám rolu pýtajúceho. Nemám odvahu nazvať sa reportérom pretože by som sa nerád dotkol ľudí, ktorí to skutočne vedia.
Prajem si aby ste si tieto riadky užili v pohodlí. Sme pred ďalším večerom a všetci máme právo na odpočinok a na šťastie. Preto vás prosím, usmejte sa, a poďme na to!


....

Keď som si uvedomil koľko je tu zaujímavých osobností, uvedomil som si aj to, koľko je tu úžasných príbehov. A mne je cťou, že si mi dovolila nazrieť do toho tvojho. Ďakujem ti.




1.   Miška, aké zviera je podľa teba najbližšie k tvojej povahe?

Na túto otázku mám jednoznačnú odpověď! :D Byl by to tygr a proč? Jsem taková tichá osobnost, která pozoruje svět z povzdálí... ale když někomu dovolím, aby mě líp poznal, uvídí toho malýho ďáblíka... takže jsem takový tygřík :D


2.   Tygřík, keby že si máš vybrať, aká by bola tvoja špeciálna schopnosť?

Jaká by byla moje superschopnost? Od malinka jsem snila, že umím kouzlit :D ale dnes bych zvolila spíše schopnost umět se přemisťovat a mít tak možnost vidět nádherná místa na zemi :), to by sa mi opravdu líbilo... a taky mít schopnost umět lidem dělat radost :)

Tú schopnosť máš :) Mne si spravila obrovskú radosť už len tým, že si súhlasila odpovedať na moje hlúpe otázky :D



3.   Miška, keby sa vieš meniť na jednu farbu, na ktorú by si sa menila?

Na kterou farbu bych se měnila? Uf, tahle je docela náročná :D kdybych to měla brát podle toho, která sa mi líbí, byla by to fialovopurpurová :)
ale pokud bych se měla měnit na barvu, která by mě měla nějakým způsobem vyjádřit- mé pocity, zážitky a momentální rozpoložení- tak by to byla šedá... někdy splynout s davem je lepší, těžko říct :D...



4.   Viem, že popri štúdiu aj pracuješ. Nepochybujem o tom, že je to často náročné. Za to všetko máš môj obrovský obdiv. A nie je žiadnym tajomstvom, že si až po uši zaľúbená do kníh. Nájdeš si pri tom všetkom, čo sa týka školy a zamestnania čas aj na čítanie?


Ano, času na čtení teď není tolik, kolik bych si ho přála... Při práci, do které chodím po škole teď upřímně nestíhám číst a moc mě to mrzí. Musím to napravit, protože knihy mi přináší stěstí a radost a musím říct, že mi čtení opravdu hodně chybí! :) Snažím se teď číst během cesty do školy nebo do práce, ale není nad to si sednout doma s knížkou pěkně v teple, s dekou a mít u toho něco dobrého na zub... :)


Asi mi stačí naozaj málo aby som dostal chuť na jedlo... Pretože som začal utekať ku chladničke len pri spomenutí niečoho dobrého pod zub :D



5.   Predpokladám, že od toho dňa vyšlo neraz slnko na oblohu ale aj tak sa to musím spýtať pretože ma to veľmi zaujíma a neviem si náš rozhovor predstaviť bez tejto otázky... Pamätáš si ešte ktorá kniha bola tou prvou knižkou, ktorá si získala tvoje srdce?



Začala jsem hodně číst, když mi bylo 11 let, tehdy jsem objevila svou zálibu ve čtení, ale nedokážu říct úplně tu první, která si získala mé srdce... Spíš bych to formulovala tak, že je celkem težké najít to ,,kouzlo", které se v knížkách schovává a jsem vděčná za to, že jsem ho objevila a proto je pro mě každá kniha cenná. Knihy budou pro mě navždy znamenat hodně a doufám, že jich ještě spoustu stihnu přečíst, protože to mám v plánu! :D
- Jinak mám ráda hodně fantasy a romantické knížky a za ten čas, co už čtu jsou některé, které budu už navždy nosit ve svém srdci a dokonce jsem je četla už vícekrát a vím, že naposled to rozhodně nebylo :). Myslím, že nejlepší knížka se pozná tak, že ji čtenář bude číst opakovaně a nikdy ho ten příběh neomrzí... :D Takže těch knížek, které si získaly mé srdce je víc! :)




6.   A ktorá kniha ťa najviac inšpiruje? :)


Uf, to je celkem těžká otázka! :D Já jsem upřímně nad tím takhle nikdy nepřemýšela... Když čtu, znamená to, že se můžu na chvilku ztratit mimo realitu a užít si pěkný příběh. Takže pro mě je hodně důležitý děj, který mě pohltí a nějakým způsobem mě může tedy i inspirovat. Ale poslední dobou hledám i motivační knížky s moderní poezií jako je např. Květy slunce nebo Tma mezi hvězdami, kde jsem našla hodně emotivní texty, které mě i zasáhly a velmi jsem si je oblíbíla... A úplné poslední kniha, která mě inspirovala je samozřejmě Vyryté do dreva ( a to si nedělám legraci!), protože autor byl tak upřímný a inspirativní a toho si velmi cením. Popravdě se nemůžu dočkat, až si ji přečtu znova! :)

V mene autora knižky ti zo srdca ďakujem :) skutočne to pre mňa, Miška veľa znamená :)


7.   Okrem čítania máš aj iné záľuby?

Ano mám více koníčků, ale ne všem se věnuji naplno... Mám ráda tanec, zejména latinskoamerické tance, dříve jsem hodně tančila, dokonce i závodně. Bohužel jsem odešla a to je jedna z věcí, kterou ve svém životě hodně lituji, protože si myslím, že jsem to mohla dotáhnout daleko... Tanec jsem hodně milovala a pořád ho mám ráda...

Dalším koníčkem je zpěv, kterému jem se věnovala, když jsem chodila do pěveckého sboru a pořád si sama pro sebe někdy zpívám, ikdyž už to není to, co bejvávalo :D Dále ráda maluji a kreslím, proto jsem šla i na uměleckou školu. Teď už se tomu taky nevěnuji tak, jak bych chtěla...ale dřívě jsem malovala na plátno a zbožňovala jsem ten pocit klidu a vyrovnanosti při malování všemi různými barvami! :)


Jinak ve svém volném čase se dále věnuji navrhování interiérů a produktového designu, který zároveň studuji na vysoké škole, ale při psaní bakalářské práce a stresu se stalo z této záliby spíš práce než koníček a doufám, že se to změní.  Myslela jsem si, že kdybych mohla spojit, to co mám ráda s prací, tak bych mohla jednou dělat to, co mě opravdu baví a být šťastná...  Proto nechci dopustit, aby mi škola znechutila, to co mám ráda...ale zatím je tomu bohužel tak a hledám v tom nový elán, který doufám opět najdu :D .

Mezi mé další záliby je potom cestování, to je můj velký sen - procestovat a vidět toho co nejvíce, protože žijeme přece jenom jednou! :)
No a potom už jenom čtení a čtení a čtení.... :D


8.   Čím by si sa najradšej živila?

Od chvíle, kdy jsem nastupila na střední školu, kde jsem začala studovat deisgn, jsem si myslela že přestavu mám! :D Snila jsem o svém vlastním ateliéru nebo studiu, kde bych navrhovala interiéry, pro své zákazníky a do toho jsem chtěla navrhovat i produktový design pro větší firmy. Jenomže nikdy nevíte co život přinese... :D Pořád tento sen mám, vystudovala jsem vlastně v červnu i vysokou, ale tehdy se pár věcí v mém životě změnily ze dne na den a doteď některé přehodnocuji, ujasňuji a jiné jsem si díky tomu zase naopak uvědomila...   Designem bych se chtěla živit, avšak už to nevidím tak reálně jako dříve. Na cestě při sebeobjevování, kterou absolvuji a moc mi to zatím nejde :D hledám znovu sama sebe a to co mě dělá opravdu šťastnou...


Jako malá jsem měla jiné sny, stát se zpěvačkou, herečkou, paní učitelkou nebo módní navrhářkou....byly to na jednu stranu pškné sny a třeba se mi v jiném životě něco z toho podaří :)

Také bych chtěla být spisovatelkou a napsat jednou svoji knížku....Ale čím bych se tedy asi úplně nejradši živila? Chtěla bych nějakým způsobem předávát lidem radost, mít takovou práci, která by měla smysl i pro ostatní a tím by by mě naplňovala. Být tu pro ostatní.... 

Možná i najít způsob spojení toho designu a dělaní lidem radost. Dělat projekty bydlení pro někoho, kdo nemá střechu nad hlavou a změnit jim tak život... nebylo by to úžasné? Těžko říct... ale pro mě to zní zajímavě... A k tomu bych se chtěla živit i psaní knížek, malování obrazů a sem tam si zahrát nějakou fajn roli v televizi a do toho cestovat... jo teď už malinko přeháním, ale každy má svůj sen, no ne?:D


9.   Miška, sny sú veľmi dôležité a najväčšou chybou ktorej sa dopúšťame je držanie sa pri zemi. Ale mám na teba jednu dôležitú otázku. Miluješ to natoľko, že by si bola ochotná robiť to aj zadarmo?

Kdybych měla takovou práci, která by umožňovala nějakým způsobem pomáhát lidem a věděla bych, že by mě to naplňovalo a byla by to smysluplná práce, tak ano dělala bych to zadarmo. Ale určitě k tomu bych musela mít i jinou práci, abych se uživila :D

Pýtam sa ťa to preto, lebo som zistil a môžeš ma brať ako príklad, v tomto jednom áno, v ostatných prípadoch si zo mňa rozhodne príklady neber pretože len ťažko nájdeš niekoho, kto má menej chýb ako ja :D

Zistil som, že keď máš svoj sen a cítiš šťastie čo i len pri predstavovaní toho aké by to bolo úžasne žiť si ten sen, a keď miluješ svoj sen viac než hmotné bohatstvo, tak sa ti splní. Ja neviem kedy. Možno zajtra, možno po rokoch ale keď si udržíš tú radosť zo svojho sna aj napriek ceste, ktorá je medzi tebou a tým vysnívaným cieľom, tak sa ti splní :)



....

Dopracovali sme sa až k záveru nášho rozhovoru. Prvýkrát som sedel na strane pýtajúceho. Pre mňa to bol veľký zážitok. Ďakujem ti zaň. Dúfam, že si sa pri mojich otázkach nenudila :D Miška, ďakujem :) tvoje odpovede sa mi veľmi páčili. Máš veľké sny a ja ti prajem aby sa ti splnili. Pamätaj, prosím, že nemusíš vyhrať každý jeden boj. Na čistom skóre nezáleží a nezáleží ani na tom koľkokrát spadneš ale to si už určite veľakrát počula. Keď spadneš nie si porazená. Porazení sú tí, ktorí odmietnu znova vstať.

Prajem ti veľa úspechov a pri hľadaní samej seba aby si vždy vedela nájsť cestu domov :)

Rozhovor nechcem zakončiť otázkou a netúžim mať ani posledné slovo preto ak chceš na záver niečo povedať čitateľom, budem veľmi rád keď využiješ tento priestor :)

Ďakujem aj každému, kto si tento rozhovor prečítal až do úplného záveru.

Ste skvelí, ahoj :)

Děkuji Davide, vážím si toho! Jsem zatím na cestě ke svýmu snu a poznávání, určitě mě čeká ještě spoustu překážek, ale jsem celkem zvědavá, kam až mě život dovede a co mi ještě ukáže:D
Přeji i jáTobě spoustu úspěchů a radosti a vytrvalosti k dosažení Tvých snů! Hlavně očekávám Tvoji další skvělou knížku, která bude zase stejně motivující jako Vyryté do dreva! Mimochodem, kdo jste ji ještě nečetli, tak je to nutnost! Tyto verše si zaslouží být přečteny! :)
Byl to můj první rozhovor a proto ještě jednou děkuji za tuto příjemnou příležitost! :)

Na závěr také děkuji každému, kdo si udělal čas a přečetl si toto povídání až do konce :) Třeba zase někdy a mějte se všichni krásně, hlavně s úsmevěm! :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Interview s @alwe_brh

Interview s @mattias.art_tattoostudio

Interview s @deal.with.nature_romi.elischer